Papegøjetulipan

Mit hjerte hoppede liiige en ekstra gang da jeg passerede denne papegøje tulipan idag. Den var naturligvis drevet. 

Hvilken lækkerhed
Se bare de smukke tegninger. Jeg måtte bare lige tage et snapshot med telefonen. Det blev så til to, som jeg gerne deler med dig. Vil virkeligt gerne finde lignende multifarvede og lækkert luksuriøse papegøjetulipaner, som dem jeg fik fra Holland forrige sæson. Det er bare ikke altid man kan finde dem. Måske er jeg mere heldig til efteråret? Sure hope so. Har du nogle gode tulipanløgs pushere du vil fortælle om her?

Papegøje tulipan: Multicolor Orange, Pink, Grøn, Lime, Rød og Gul - Det er forrygende



Så smuk i forfald.


Kommentarer

  1. This tulip parrot is very artistical.

    SvarSlet
  2. Hvor er de smukke og spændende at se på, papegøjetulipanerne. Jeg vil også købe nogle til efteråret - hvis man kan finde dem. Jeg har engang været heldig at finde dem i Føtex.

    SvarSlet
  3. Der er jo tulipanmanden fra Fyn http://dansketulipaner.dk/tulipanmanden/

    SvarSlet
  4. Flotte tulipaner.
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
  5. Hvor antikt, kan godt forstå du jublede...det ville jeg også have gjort.

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.