Invitation fra Ranvita
forfatteren til bogen
"Elsk dit soveværelse"



ELSK DIT SOVEVÆRELSE 

– at forandre dit soveværelse kan forandre dit liv!

Tirsdag aften i næste uge har du mulighed for at møde Ranvita til en inspirationsaften i soveværelsets tegn. Mød Ranvita – få aktuel inspiration og stil alle de spørgsmål, du har på hjerte.  Aftenens tema er "Kunsten at elske dit soveværelse – sådan skaber du dit drømmesoveværelse!" 

Jeg har tidligere været på et af Ranvitas inspirationskurser, og det var en meget øjenåbnende oplevelse, så jeg vil gerne give denne aften min bedste anbefaling. 
  • Hvorfor er det så vigtigt at ELSKE dit soveværelse?
  • Og HVORDAN får du skabt den smukke og nærende oase du drømmer om?
  • Ranvita laver lyn-coaching på storskærmen og giver gode råd til publikums egne soveværelser på baggrund af fotos.
  • Du kan selvfølgelig også købe bøger eller få din bog signeret.
  • Som altid venter en inspirerende, uforudsigelig, uhøjtidelig aften. 

Tirsdag d. 25/2 - 2014, Kl.19.00-21.00
Villa Wilder, Wildersgade 55, 1401 København K.
Det koster kr. 200,- at deltage.


Kommentarer

  1. Jeg stod længe og beundrede det fine vindue i Købmagergade, da jeg kom forbi i mandags.... og undrede mig lidt over hvorfor mit eget soveværelse er så kedeligt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var smukt ikke? Der er stil over damen ;)

      Slet
  2. Det lyder godt nok spændende. Men så er sjælland lidt langt væk, for et aftenarrangement. Måske hun kommer til jylland engang :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kunne jo overveje at købe bogen, "ELSK DIT SOVEVÆRELSE". Den kan varmt anbefales. Jeg har også den forrige "ELSK DIT HJEM", - begge er gode, og er bøger jeg tager frem igen og igen.

      Slet
  3. Hvor ser det skønt ud, jeg synes bare jeg mister lysten på forhånd, til et lækkert soveværelse, fordi vores er ret småt og vi er låst fast pga. af skabe og vinduer... men jeg vil da lige tænke over det et par dage. Tusinde tak for indlægget :-)

    SvarSlet
  4. Åh, sikke en inspirationsaften. Der ville jeg rigtig gerne med. Syntes nemlig jeg sidder fast i indretningen af vores soveværelse, og jeg er bare ikke tilfreds endnu.
    Hvis bare man boede på sjælland den dag.
    Hilsen Heike

    SvarSlet
  5. Fuldstændig enig, soveværelset er et forsømt sted hos os har jeg indrettet det med stor amerikanske puder, gode lamper men alligevel et sted der er ro på. Det er et godt indlæg du har lavet det tænker man lige lidt mere over Eva..
    Hilsen Grethe

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.