Velkommen "I haven hos Evigglade". Haven er min genvej til naturen. Her elsker jeg at skabe hyggelige rammer omkring mit hjem, som jeg deler med min familie. Følg med i min have, og på havebesøg i andre havefolks smukke haver. Find din haveglæde frem og nyd det! Husk at lægger du en hilsen - skinner min sol lidt mere!
Tusind tak for opfordringen! Der må jeg ind...det ligger jo kun 10 min. gang fra mit arbejde.
SvarSletNydeligt.....
SvarSletHej Eva.Kommer jævnligt i Botanisk have...............men bliver da nød til at tage ind og se den smukke blåregn du vise,når jeg kommer hjem fra min tur til de Jyske haver..
SvarSletGod dag knus Jette
Hold da op med blomster.....
SvarSletSå flot!
SvarSletHvis du kan lige KVL's have er det åbent hus i væksthuserne på søndag mellem 12-16 med plantesalg og forelæsninger.
Mvh, Anna