Wisteria træet er i blomst

Botanisk have i København har et pragteksemplar af en blåregn, som lige nu står i fuldt flor.
Den alene er et besøg værd, men der er også træpæoner i blomst. Kan godt anbefale et besøg,
vi sluttede af med en lækker sprød chorizo sandwich, og ingefærdrik, som vi købte i haven. Superlækkert!
KLIK OG SE BILLEDET I STOR STØRRELSE! :)

Haven er også fin, nu hvor klematis montana rubens er i udspring. Desværre er kirsebærtræet
ved at være slut,  men det giver et kønt drys i hele indkørslen, som nu er totalt lyserød. :)

Kommentarer

  1. Wauu for en blåregn, den måtte gerne stå i min have. Jeg har dog en blåregn, men den har nærmest aldrig rigtigt blomstret, selvom jeg nok har haft den i mere end år.
    Jeg nyder også altid drysset af blomsterblade:-)

    SvarSlet
  2. Jeg drømmer om blåregn, og er nu så heldig at have et fint eksemplar i vores nye have, duften er helt bedøvende tænker jeg på billede.

    SvarSlet
  3. Super smukt. Det er et fantastisk syn.
    Ha' en dejlig dag

    SvarSlet
  4. WOUW ... For en smuksak, den vil godt opleve. :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.