Staycation Paradise

Vi holder sommerferie - staycation - her i Danmark. Hold op, hvor har vi bare været heldige med vejret.
Badning, sol, og riiigeligt varme. Det er da den bedste sommer! Har lige været et par dage med familien i sommerhus, hvor jeg næsten ved en tilfældighed fandt ud af at Birgitte, i Bloglandet nok bedre kendt som landliggeren, havde et drønhyggeligt sommerhus, og fiiin have for enden af vejen.Verden er lille! Så hyggeligt at hilse på et kendt blogger ansigt. Tak fordi vi måtte kigge ind forbi Birgitte! :)

Nu er vil hjemme igen, og det var vist på tide, for potter og planter tørster jo her i varmen. Håber alt overlever sommeren igennem, har måttet klippe bregnerne ned, de kollapsede. Nu håber jeg, at der snart kommer bare lidt vand. Kan man bestille, må det gerne komme om natten! ; Hører du - deroppe?

Lige inden vi tog af sted i sommerhus.

Og nu blomster mine Buddleia - sommerfuglebusk og i forgrunden den smukke Kartebolle.
Kæmpe skælhoved er snart ved at være slut, men jeg beholder frøstandene lidt endnu. De er faktisk så
utroligt fine som de hænger og svæver som pletter i luften.

Kommentarer

  1. Hej Eva. I betragtning af, hvor lidt det har regnet, så ser din have nu flot grøn ud:-) hilsen Lone

    SvarSlet
  2. Det er ikke hele haven der er grøn, og det øverste billede er der hvor piletræet skygger. Jeg har vandet, men min jord er knastør. Nogle planter har lagt sig, og jeg har måttet klippe dem helt ned til jorden pga tørke. Men de ser ud til at have overlevet.

    SvarSlet
  3. Lækre siddepladser du viser, især hvis de står skyggefuldt. Vores skælhoved har jeg klippet ned - den så snarere grå end gul ud.

    SvarSlet
  4. Selvom det må være tørt, så er det bare så idyllisk i din have, og du har sådan en fin forståelse for at fotografere det hele, så det ser perfekt ud:-)
    Jeg elsker også denne varme sommer, men ja gid det ville regne om natten:-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.