søndag den 23. april 2017

Velkommen april

Et forsinket velkomst til april men det har været iskoldt så haven har ikke været populær og slet ikke i påsken.

Nu er tulipaner og narcisser og det er en helt anden historie, selvom jeg slet ikke har nået de gøremål jeg håbede på. Nu er forårsfesten begyndt. En have buket til at fejre det med er vel meget passende. Skønt at kunne plukke igen.



Vil du se mere er jeg mest aktiv på Instagram. Her finder du mig under navnet www.instagram.com/gardensandgreen

Fortsat rigtig dejlig søndag
Kærligst
Eva


2 kommentarer:

  1. Skøn buket, og skønt at have muligheden. Foråret er over os, men temperaturerne mangler. Til gengæld kan vi nyde blomsterne meget længere.
    Maj må meget gerne vise sig som en lun og dejlig sommermåned :)

    SvarSlet
  2. Kære Eva, du er og bliver fantastisk, med dine smittende, farverige, optimistiske, gode humør og skønne billeder, jeg følger skam med :-)

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...