Livet er som en have. Perfekte øjeblikke kan nydes, men ikke bevares, undtagen som minder

Et af mine haveminder, som man godt kan drømme sig tilbage til.
specielt på denne årstid.
Her til aften går tankerne til Leonard Nimoy, som døde idag. Så sent som i mandags skrev han ordene

A life is like a garden. Perfect moments can be had, but not preserved, except in memory. LLAP
(live long and prosper)

For dem der ikke ved, hvem Leonard Nimoy er, kan jeg måske løfte sløret, ved at nævne hans mest kendte rolle: Spock, den velkendte Star Trek karakter, med de spidse ører.  Leonard Nimoy var udover at være en højtelsket tv-stjerne, også en poet. Jeg er så forgabt i de ord han skrev på sin twitter profil i mandags, at jeg bare måtte dele dem med jer - mine havevenner.

R.I.P. Leonard Nimoy - where ever you are



Kommentarer

  1. A garden is a state of mind, citat H. Eriksen. Smuk Header, og drømme om forår.

    SvarSlet
  2. Ih hvor i kan :o) de citater må jeg lige have ned i min citatbog ;o)..og skønne forårsbilleder, Og så så jeg lige nu at din bog kan købes online :o)
    Kh Linda
    PS. Jeg har tilladt mig at linke til dig og dine stribede Krokus i mit sidste indlæg, håber det er ok ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Linda,
      Du er velkommen til at vise vej til min blog. Det er jeg da kun utroligt taknemmelig over.
      Hav en fortsat god aften.

      kh
      Eva

      Slet
  3. Fint sitat å ta med seg videre i hagen og livet :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er nogle perler ind imellem.
      Dejligt at tænke over synes jeg.

      Tak for besøget

      Slet
  4. åh, jeg elskede Dr. Spock.... tror ikke han er død, Scotty har nok bare beam'et ham op.

    SvarSlet
    Svar
    1. ROFL... det er da det der er sket Sussi. ;)

      Slet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.