Velkommen "I haven hos Evigglade". Haven er min genvej til naturen. Her elsker jeg at skabe hyggelige rammer omkring mit hjem, som jeg deler med min familie. Følg med i min have, og på havebesøg i andre havefolks smukke haver. Find din haveglæde frem og nyd det! Husk at lægger du en hilsen - skinner min sol lidt mere!
Dejlige underskønne buket og dejlig at mærke din puls igen :-), kh Margit
SvarSletTak kære Margit. Det var da utroligt sødt af dig 😀
SletKære Eva skønt billede af sensommerstemning! Superflot layout du har fået her på bloggen, ser så flot ud! Kh Tina
SvarSletTak kære Tina
SletGodt at gå opdateret lidt. Det var vist også tiltrængt.
Knus
Eva
Vakker bukett i nydelige, samstemte farger.
SvarSletHa en fin september i hagen.
Tak Janna
SletDet behøves ikke være så fancy :) en buket fra gåturen er rigtigt hyggelig synes jeg.
Klem
Bemærkede også det lækre layout, som jeg er vild med, og billedet fra lufteturen sammen med, giver mig en oplevelse af god mad med smag der pirre sanserne:-)
SvarSletTak Anette :)
SvarSlet